FAQ | שאלות הנפוצות

למה לצפות:

לנו, לצוות הקורדרו, יש קשר אישי עם המקום, אנו לא רואים במסעדה רק כמקום עבודה, אלא גם כבית - וזו החוויה שברצוננו להעביר לקהל לקוחותינו, חווית אירוח ביתית, נינוחה ונגישה. המטרה שלנו היא לא להרשים, אלא לייצר עבור אורחינו קרקע לחוויה ייחודית ונעימה. המרפסת שלנו סגורה בסוף הסתיו והחורף.


איפה המסעדה ממוקמת?

מסעדת קורדרו שוכנת באזור הרומנטי ביותר בתל אביב - בלב שכונת נווה צדק ההיסטורית, בסמיכות לאולמות ההופעה הראשיים של מרכז סוזן דלל למחול ותיאטרון.

רחוב יחיאלי 6, חצר פנימית. טל ': 03-517-8486


כמה זמן חווית האוכל?

חווית האוכל נמשכת בדרך כלל בין 1.5.2 שעות לזוגות. החוויה יכולה להימשך מעל 2-3.5 שעות לקבוצות גדולות יותר.


איזה סוג תפריט מציעה המסעדה?

מסעדת קורדרו מציעה ללקוחותיה תפריט המורכב משלושת המטבחים העשירים בתרבות הקולינרית - צרפת, איטליה וספרד.

המנות הורכבו עם קשר עמוק למטבח ולמצרכים בארץ, כך שהתפריט מציג את מיטב הטעמים המקומיים תוך שמירה על שיטות בישול בינלאומיות.

כמו כן, במסעדה תפריט יין ואלכוהול עשיר, שהותאם על ידינו למנות באופן מושלם.


האם למסעדה פתרונות לבעלי אלרגיות למזון / הגבלות תזונה?

כן, בתפריט שלנו יש אופציות לבעלי אלרגיות ולבעלי מגבלות תזונתיות, עם זאת ישנן אלרגיות מסוימות שלא נוכל להציע להן פתרון,ולכן בכדי שנוכל לשרת את אורחינו בצורה הטובה ביותר אנו מבקשים שתודיעו לנו מראש על כל האלרגיות וההגבלות שעלולות להוות בעיה.


האם ילדים מתקבלים בברכה בקורדרו?

אנו בהחלט נשמח לארח את ילדיכם. כמו כן במסעדה ישנם כסאות ילדים .

אנו מציעים תפריט מכוון לילדים מתחת לגיל שלוש עשרה. אורחים צעירים יתקבלו בברכה בתנאי שהם נהנים מהתפריט המלא ומהחברה הטובה של האורחים הבוגרים שלהם.


הזמנת מקום:

אנו מגישים ארוחת ערב שישה ימים בשבוע וארוחת צהריים בימים שני עד חמישי. ניתן להזמין ארוחות ערב החל מהשעה 18:00 בערב עד 22:30 בערב. והזמנות צהריים החל מהשעה 12:00. עד 15:30 בערב.


כניסות מאוחרות:

אנא עשו כמיטב יכולתכם להגיע בזמן להזמנתכם. במקרה של הגעה מאוחרת נעשה כמיטב יכולתנו לשמור על השולחן לזמן הוגן של 15 דקות. אנא התקשרו בכדי ליידע אותנו אם אתם מתעכבים ביותר מ- 15 דקות לאחר זמן ההזמנה. לא ניתן להבטיח הזמנות ושירות מיטבי לאחר זמן זה.


מדיניות ביטול:

במידה וברצונך לבטל את ההזמנה שלך, אנא בצע ביטול בדוא"ל או בטלפון לפחות 24 שעות לפני מועד ההזמנה.

בהתאם למדיניות הביטולים במסעדה, על הלקוח למסור נתוני כרטיס אשראי תקפים בעת הזמנת השולחן.

המסעדה שלנו לא תגבה דמי ביטול מלקוחות שביטלו את ההזמנה לפחות 24 שעות לפני התאריך השמור.


דרוש כרטיס אשראי

אנו דורשים מספר כרטיס אשראי בעת ההזמנה. בכדי לספק שירות מיטבי לכל האורחים שלנו, אנא יידעו אותנו בהקדם האפשרי על כל שינוי בהזמנתכם. הזמנות שבוטלו פחות מ- 24 שעות לפני זמן ההזמנה, יחויבו בסכום של 100 ש"ח (לאורח).


עם מי אוכל ליצור קשר עם שאלות לגבי ההזמנה שלי?

ניתן ליצור קשר עם הצוות האחראי על קבלת האורחים שלנו באמצעות דוא"ל בכתובת corderorest@gmail.com או בטלפון 972-3-517-8486 במהלך שעות הפעילות שלנו.


מהו מספר האורחים המקסימלי שיש במסעדה?

אנו יכולים להכיל עד 20 אורחים בשולחן בחלל הפנימי. אם אתם מעוניינים להזמין שולחן לקבוצה גדולה מזו, אנא צרו קשר עם צוות האוכל והאירועים המיוחדים שלנו בכתובת corderorest@gmail.com


האם המסעדה מציעה חניה?

למסעדת קורדרו אין חניון משל עצמה, אך עם זאת, ישנו חניון הממוקם בסמיכות למסעדה

(3 דקות הליכה) במתחם תחנת הרכבת הישנה.


מה קוד הלבוש?

אנו מבקשים מאורחינו להגיע בלבוש מכובד, אך איננו דורשים עניבות או לבוש פורמלי מסויים, משום שאנו מאמינים כי חשוב להגיע איך שתמצאו שהכי נוח לכם.

עם זאת, חשוב לנו שתכבדו את אווירת המקום, ותמנעו מלהגיע במכנסיים קצרים, כפכפים ולבוש ספורטיבי, משום שאלו אסורים במסעדה.


האם ישנה כניסה חופשית לבר?

בהחלט, כסאות הבר בטרקלין זמינים תמיד על בסיס כל הקודם הבא, בו אנו מציעים קוקטיילים ואת תפריט האוכל שלנו.


האם יש חלל/איזור עישון במסעדה?

אתם מוזמנים לעשן סיגריה בכל רגע נתון במהלך הארוחה, אולם העישון מוגבל למרפסת שלנו, הנמצאת מחוץ לחללים המקורים.


מהי מדיניות החליצה בקורדרו?

לקורדרו רשימת יין נרחבת המתמקדת ביינות ספרייה נדירים של צרפת, איטליה, ספרד וישראל.

במידה ותרצו להביא יין מהאוסף האישי שלכם שאינו מיוצג ברשימת היינות שלנו, תוכלו להביא עד שני בקבוקי 750 מ"ל.

חליצה ראשונית של בקבוק יין היא 50 ש"ח. חליצת הבקבוק השני תעלה 100 ש"ח.

שימו לב שאיננו מתירים בקבוקים המוצעים בתפריט המשקאות שלנו.


אמצעי תשלום שאנו מקבלים

אנו מקבלים תשלומי מזומן כמו גם את כל כרטיסי האשראי העיקריים.


ימים בה המסעדה סגורה

המסעדה שלנו סגורה ביום (1.1.2020),

היום הראשון של חג הפסח (8.4.2020),

ערב יום השואה (20.4.2020), יום העצמאות (28.4.2020), יום הזיכרון (27.4.2020), 9 באב (29.7.2020), ראש השנה (18.9.2020), יום כיפור (27.9.2020).

בנוסף המסעדה סגורה בימי ראשון באופן קבוע.



What to Expect:

For those of us who put so much of ourselves into Cordero, it’s more than our work, it’s our home and that’s how we try to treat you - as a welcome guest into the home that we love, that we are proud of and eager for you to love too. Our aim is not to impress you, we want you to be comfortable and happy.

The open air terrace is closed in late autumn and winter.


Where is the restaurant located?

Cordero is located in the most romantic area of Tel Aviv - in the heart of the charming Neve Tzedek neighbourhood, adjacent to the main performance halls of the Suzanne Dellal Center for Dance and Theater.

6 Yehieli Street, inner courtyard. Tel: +972-3-517-8486


How long is the dining experience?

The dining experience typically lasts 1.5-2 hours for parties of two and can be upwards of 3-3.5 hours for larger parties. The dining experience generally lasts 2.5 hours.


What type of menu does the restaurant offer? Cordero is a Mediterranean restaurant that brings the best of the southern European cuisines of France, Italy and Spain with deep connection to local culinary culture and products.

To complete your culinary experience Cordero offers a rich wine and alcohol menu that will accompany your meal perfectly.


Can Cordero accommodate food allergies/dietary restrictions?

Yes, our menu can accommodate food allergies and dietary restrictions, however certain allergies are difficult for us to accommodate. So that we may be able to best serve you and your guests, we kindly ask that you let us know of all food allergies and dietary restrictions prior to your arrival.


Are children welcome at Cordero?

We are certainly happy to accommodate your children. We do offer high chairs.

We do offer an abbreviated menu for children under the age of thirteen. Young Guests are welcome provided they enjoy the full menu and the good company of their guests.


Booking a Reservation:

We serve dinner six nights a week and lunch Monday through Thursday. Dinner reservations are available from 6:00 p.m. to 22:30 p.m. and lunch reservations from 12:00 p.m. to 15:30 p.m.


Late Arrivals:

Please do your best to arrive on time for your reservation. In the event that you arrive late, we will do our best to accommodate you by holding your table for a grace period of 15 minutes. Please call to let us know if you are delayed by more than 15 minutes after your reservation time. Reservations and best service cannot be guaranteed after this time.


Cancellation Policy:

In case you wish to cancel your reservation, please make cancellations via phone or email at least 24 hours prior to the reservation date.

In accordance to our restaurant cancellation policy, customers must provide the data of a valid credit card to our restaurant.

Our restaurant will not collect any cancellation fees from customers who cancelled their reservation at least 24 hours prior to the reserved date.


Credit Card Required

Cordero requires a credit card number to book a reservation. In order to best service all of our guests, please let us know as soon as possible of any changes to your reservation. Reservations cancelled less than 24 hours prior to the reservation time, will incur a 100 ILS charge (per guest).


Who can I contact with questions about my reservation?

You can reach our Guest Relations team by email at corderorest@gmail.com or by calling +972-3-517-8486 during our business hours.


What is the largest party size available at the restaurant?

We can accommodate up to 20 guests at a table in the main dining room. If you are interested in booking a table for a group larger than this, please contact our Private Dining and Special Events team at corderorest@gmail.com


Does Cordero offer valet parking?

We do not offer valet parking however, there is a parking lot located close to the restaurant (3 minutes by foot) at the Old Train Station.


What is the dress code?

Our dress code is smart casual. Jackets and ties are not required for gentlemen. Many of our guests do choose to dress up for the occasion, but please wear whatever will make you most comfortable.

Shorts, flip flops and athletic wear are not permitted anywhere in the restaurant, including the Bar and Lounge area.


Do you allow walk-ins to the bar?

Absolutely, the bar stools in the lounge are always available on a first-come, first-serve basis where we offer cocktails and our å la carte menu.


Is there a place to enjoy a cigarette?

You are welcome to smoke a cigarette at any points during your meal, however smoking is restricted to our open-air terrace.


What is Your Corkage Policy?

Corderto has an extensive wine list focusing on rare library wines of France, Italy, Spain and Israel.

If you would like to bring wine from your personal collection that are not represented on our wine list, you may bring up to two 750ml bottles.

The corkage fee is 50 ILS for the first bottle, and an additional 100 ILS for the second bottle.

Please note we do not allow bottles currently offered on our beverage menu.


Forms of Payment Accepted

We accept cash payments as well as all major credit cards.


Closures

Our restaurant is closed on New Year's Day (1.1.2020), First day of Passover (8.4.2020), Yom haShoa’s Eve (20.4.2020), Independence Day (28.4.2020), Memorial Day (27.4.2020), 9 beAv (29.7.2020), Rosh Hashanah (18.9.2020), Yom Kippur (27.9.2020).

Additionally, the restaurant is closed on Sundays.

0 צפיות
מסעדת קורדרו